ثبت آگهی رایگان ، درج آگهی رایگان ، وی‌نوتیفای

ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
راهنمای ثبت آگهی در وی‌نوتیفای

راهنمای ثبت آگهی در وی‌نوتیفای

ثبت آگهی تبلیغاتی در وی‌نوتیفای، برای تمامی کاربران این وبسایت کاملاً رایگان است و از طریق پیوند «ثبت آگهی رایگان» به آسانی انجام می‌پذیرد. آگهی‌ها در وی‌نوتیفای به صورت لینکدار (و با لینک فالو) می‌باشند. 


مراحل ثبت آگهی

ثبت آگهی در وی‌نوتیفای شامل 3 مرحله کلی است: «انتخاب دسته‌بندی»، «درج مشخصات آگهی» و «تأیید و انتشار» که در ادامه هر کدام از این مراحل را تشریح خواهیم کرد.

انتخاب دسته‌بندی (زمینه فعالیت کسب و کار)

انتخاب دسته‌بندی (یا دسته آگهی)، خود شامل دو مرحله می‌باشد:

  1. در مرحله نخست، با انتخاب دسته‌بندی اصلی، زمینه فعالیت اصلی کسب و کار و یا خدمات شما تعیین می‌شود. دسته‌بندی‌ها شامل 26 حوزه اصلی است که 1 مورد نیز به «سایر مشاغل و کسب و کارها» اختصاص یافته است.
  2. هر یک از دسته‌بندی‌های اصلی، خود شامل چندین دسته‌بندی زیرمجموعه می‌باشد که زمینه فعالیت کسب و کار شما را به طور تخصصی‌تر عنوان می‌نماید. بنابراین پس از انتخاب دسته‌بندی اصلی، می‌توانید نسبت به انتخاب دسته‌بندی زیرمجموعه و تخصصی‌تر اقدام نمایید.

مشخصات آگهی (درج جزئیات محتوایی)

این مرحله شامل درج مشخصات، اطلاعات و جزئیات محتوایی آگهی در فیلدهای مربوطه می‎‌باشد که در ادامه به تشریح هر کدام خواهیم پرداخت:

  1. عنوان آگهی:

    تکمیل این فیلد اجباری است. سعی کنید عنوان آگهی حدود 50 الی 70 کاراکتر و شامل اطلاعات خلاصه و مفید از کسب و کار (و یا محصولات و خدمات) شما باشد. از آنجایی که آگهی‌ها در وی‌نوتیفای نسبت به موقعیت مکانی (استانی) نیز طبقه‌بندی می‌شوند، نیازی به استفاده از نام موقعیت مکانی (استان) در آگهی نیست.

  2. مبلغ:

    تکمیل این فیلد اختیاری است. اگر آگهی شما به محصول یا خدماتی با هزینه معین اختصاص می‌یابد، پیشنهاد می‌شود که این فیلد را تکمیل نمایید. در غیر اینصورت می‌توانید این فیلد را خالی بگذارید.

  3. ایمیل و شماره تماس:

    این فیلدها اجباری و غیر قابل ویرایش توسط کاربر است. آدرس ایمیل و همچنین شماره تماس درج شده از اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام در وی‌نوتیفای دریافت می‌شود. کاربر این اختیار را دارد که با زدن تیک «ایمیل در آگهی نمایش داده نشود» نسبت به عدم نمایش آدرس ایمیل کاربری خود در آگهی نیز اقدام نماید.

  4. توضیحات آگهی:

    تکمیل این فیلد اجباری است و به اطلاعات اصلی آگهی که به معرفی کسب و کار شما، همچنین محصولات و خدمات شما می‌پردازد، اختصاص خواهد یافت. سعی کنید متن غیرتکراری و شامل چندین پاراگراف مجزا باشد.

  5. استان:

    تکمیل این فیلد اجباری است. در این مرحله می‌بایست نسبت به انتخاب موقعیت استانی ارائه خدمات یا محصولات کسب و کار خود اقدام نمایید.

  6. آدرس وبسایت:

    تکمیل این فیلد اختیاری است. اگر آگهی شما دارای وبسایت یا صفحه مجازی است می‌توانید آدرس آن را (برای مثال) به صورت www.vnotify.ir یا https://vnotify.ir (نمایش به صورت لینک) یا vnotify.ir (نمایش به صورت متنی) در این فیلد وارد نمایید.

  7. تصویر آگهی:

    با اینکه بارگذاری تصویر برای کسب و کار شما اختیاری است، اما توصیه می‌شود که حتماً نسبت به بارگذاری تصویری مناسب و مرتبط با عنوان آگهی کسب و کار، خدمات و محصولات خود اقدام نمایید. افزودن تصویر، بازدید آگهی شما را تا سه برابر افزایش می‌دهد. در وی‌نوتیفای، شما می‌توانید حداکثر یک تصویر را به عنوان پوستر آگهی خود بارگذاری نمایید. همچنین حداکثر حجم تصویر می‌تواند 1 مگابایت باشد. توصیه می‌شود تصویر انتخابی به صورت مستطیل افقی و با ابعاد 600×900 پیکسل بارگذاری شود تا بهترین کیفیت نمایش پوستر آگهی تحقق یابد.


تأیید و انتشار

در این مرحله، اطلاعات وارد شده در مرحله قبل و پیش نمایشی از آگهی جهت تأیید و انتشار آن در وی‌نوتیفای به کاربر نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که تأیید و ارسال آگهی به معنای پذیرش تمامی قوانین و مقررات انتشار آگهی است؛ همچنین مسئولیت صحت جزئیات آگهی ثبت شده بر عهده آگهی‌دهنده می‌باشد.

وی‌نوتیفای از درج هرگونه آگهی که مصداق و همسو با فهرست مصادیق محتوای مجرمانه باشد، جداً معذور است.


ارتقاء آگهی در نوتیفای

هر آگهی پس از تأیید مدیریت و انتشار در وبسایت وی‌نوتیفای می‌تواند توسط کاربر و با برخورداری از قابلیت‌های «آگهی ویژه»، «نردبان» (و یا همزمان هر دوی آنها) ارتقاء یابد.

  • قابلیت آگهی ویژه:

    آگهی شما با برچسب آگهی ویژه نشان داده می‌شود. این امکان علاوه بر ایجاد تمایز ظاهری و جلب توجه بیشتر برای آگهی شما، شرایط نمایش در دسته‌بندی آگهی‌های ویژه را فراهم می‌سازد.

  • قابلیت نردبان:

    آگهی شما تا زمان دریافت آگهی تازه‌تر در همان دسته‌بندی و شهر، به عنوان اولین آگهی نمایش داده می‌شود. قابلیت نردبان، نوعی بروزرسانی آگهی در دسته‌بندی و استان (شهر) مربوط به آگهی در وی‌نوتیفای می‌باشد.

هر آگهی می‌تواند از قابلیت‌های ویژه و نردبان بودن، به طور همزمان برخوردار شود که پیشنهاد هم می‌شود. ارتقاء آگهی در وی‌نوتیفای میزان بازدید از آن و همچنین تأثیر آن را بر مخاطب دوچندان خواهد کرد.


انقضای آگهی

هر آگهی در وی‌نوتیفای از لحظه انتشار در وبسایت به مدت نامحدود قابل مشاهده و در دسترس می‌باشد و منقضی نخواهد شد. کاربر (صاحب آگهی) در صورتی که آگهی هنوز معتبر باشد، می‌تواند‌ نسبت به بروزرسانی آن از طریق حساب کاربری خود اقدام نماید.


 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment