ثبت آگهی رایگان ، درج آگهی رایگان ، وی‌نوتیفای

ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای

نیکوکاری!

وبلاگ , وی‌نوتیفای

۲۳ شهریور ۱۴۰۰
ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
نیکوکاری

نیکوکاری!

الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِیَهً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (البقره:۲۷۴)

کسانی که مال خود را در شب و روز انفاق کنند نهان و آشکارا، آنان را نزد پروردگارشان پاداش نیکو خواهد بود و هرگز (از حادثه آینده) بیمناک و (از امور گذشته) اندوهگین نخواهند گشت.


وبسایت وی‌نوتیفای در راستای امر خطیر نیکوکاری و رسالت اجتماعی حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه، 20% از درآمد خود را به مؤسسه خیریه و مردم نهاد صبح آفرینش اختصاص می‌دهد.

مؤسسه صبح آفرینش

مؤسسه مردم نهاد صبح آفرینش (واقع در شیراز) با مدیریت جناب آقای محمد مسعودیان، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در حوزه‌ کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گروه‌های سنی کودک و نوجوان آغاز نموده است.

این مؤسسه دارای مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان و استانداری فارس می‌باشد.

فعالیت‌ها و خدمات این مؤسسه مردم نهاد، در کانون اصلاح و تربیت فارس (زندان پسران زیر ۱۸ سال) و همچنین در محلات کم برخوردار، در جهت حمایت از کودکان کار و بد سرپرست می باشد.

خدمات مؤسسه صبح آفرینش شامل: خدمات آموزشی از جمله سوادآموزی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل، حرفه آموزی و خلاقیت و کارآفرینی برای کودکان و نوجوانان، خدمات درمانی شامل ارجاع به مراکز درمانی خصوصی و دولتی با معرفی‌نامه، مشاوره‌های روانشناسی و حقوقی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های ایشان و … می باشد.

کانون‌های اصلی

مؤسسه صبح آفرینش دارای ۲ کانون اصلی در سطح شهر شیراز می‌باشد:

کانون محله سرباغ: فعالیت این کانون روزهای شنبه الی پنجشنبه و در ساعت ۱۵ الی ۱۷ می‌باشد. آدرس کانون محله سرباغ: شیراز، سه راه نمازی، به سمت سر دزک‌، کوچه رستوران صوفی، اواسط کوچه، سمت چپ، پلاک ۱۱۴ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این کانون، می‌توانید با شماره ۰۹۳۰۴۶۰۸۲۱۴ تماس حاصل فرمایید.

کانون محله بیات: فعالیت این کانون در روزهای فرد هفته، ساعت ۹ الی ۱۲ و در تمامی روزها ساعت ۱۵ الی ۱۷ می‌باشد. آدرس کانون محله بیات: شیراز، آستانه، خیابان بین الحرمین، کوچه روبروی مرکز همایشهای شهر، فرعی دوم سمت چپ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این کانون، می‌توانید با شماره‌های ۰۹۲۲۵۱۸۵۳۳۸ یا ۰۹۰۵۱۸۰۸۱۹۵ تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مدیریت این مؤسسه (جناب آقای محمد مسعودیان) می توانید با شماره ۰۹۱۷۸۰۲۱۳۰۳ تماس حاصل فرمایید.


صفحه اینستاگرام مؤسسه صبح آفرینش


امید است که با عنایت خداوند متعال و مشارکت مشتریان گرامی، بتوانیم گامی هرچند کوچک، در راستای حمایت از فعالیت‌های اجتماعی خیرخواهانه برداشته باشیم.


 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment