ثبت آگهی رایگان ، درج آگهی رایگان ، وی‌نوتیفای

ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
فروش مبلمان، شگرد جدید کلاهبرداران در سایت‌های درج آگهی

فروش مبلمان، شگرد جدید کلاهبرداران در سایت‌های درج آگهی

فردی که با درج آگهی دروغی فروش مبلمان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، در عملیات پلیس فتای استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی فروش مبلمان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، در عملیات کارشناسان این پلیس خبر داد.

سرهنگ ” احسان آنقی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۵۸ میلیون ریال به حساب فردی برای خرید مبل در سایت دیوار و عدم پاسخگویی فروشنده پس از دریافت وجه نقد موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شاکی از طریق آگهی فروش مبل در سایت دیوار اقدام به خرید کرده است که پس از پرداخت وجه به حساب فروشنده جنسی دریافت نکرده است و فرد کلاهبردار پاسخگو نیست.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان فرد کلاهبردار در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با دستور مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ آنقی بیان کرد: با پیگیری‌های پلیس وجه واریزی مالباخته به وی بازگردانده شد و متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او در پایان با اشاره به وقوع بیش از ۷۰ درصد کلاهبرداری‌های رایانه‌ای در بستر سایت‌های واسطه ا‌ی خرید و فروش اظهارداشت: شهروندان خرید‌های خود را به‌صورت حضوری انجام دهند و به هیچ وجه به فرد آگهی‌دهنده اعتماد نکرده و از واریز بیعانه جدا خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا بهره‌مند شوند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما


 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment