تماس بگیرید

ثبت آگهی رایگان ، درج آگهی رایگان ، وی‌نوتیفای

ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
تماس بگیرید
شماره آگهی: 16242
ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
فروش کابل شلاقی ایمنی Whip Check

توضیحات آگهی

چرا باید از کابل های ایمنی یا انواع کابل شلاقی هنگام استفاده از سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، گازی و فشار قوی استفاده کنیم ؟ استفاده از انواع کابل ایمنی یا کابل های شلاقی در هنگام استفاده از سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک دارای مزایا و اهمیت زیر است : 1. جلوگیری از آسیب به کارگران. 2. حفاظت از تجهیزات. 3. افزایش ایمنی. 4. کاهش هزینه.

با جلوگیری از آسیب به تجهیزات و کارگران، هزینه تعمیرات و جبران خسارت های ناشی از حوادث قابل پیش بینی را ممکن است به طور قابل توجه ای کاهش داد. تولید کننده کابل شلاقی ایمنی و طراحان آن برای مطابقت با قطر برون سپار شیلنگ، دو نسخه با قطر برون سپار 13 میلیمتر تا 32 میلیمتر و 38 میلیمتر تا 76 میلیمتر طراحی و تولید کرده اند.
Hose To Hose , Whip Safety Cable , Hose To Tools , Whip Safety Cable
یکی از خطرناک ترین شرایط برای تجهیزات هیدرولیک ترکیدگی شیلنگ است. چه نشت سوراخ سوزنی باشد یا یک ضربه کامل، خطر قریب الوقوع است.

استاندارد ها و ویژگی ها عبارتند از :
_ نصب آنها در حالت کشیده شل نباشد .
_ کابل به اتصالات شلاق متصل می شود تا امنیت در حالت آماده به کار را برای شلاق فراهم کند.
_ حلقه های فنری در انتهای کابل به راحتی باز می شوند تا از روی کوپلینگ ها عبور کنند و به شلاق بچسبند.
_ نیاز به هیچ ابزاری ندارند و نصب و جداسازی آنها آسان است.
_ ارسال گواهی تست هنگام ارسال محصول امکان پذیر است.
_ بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند.
_ با هزینه کم، صدمات ناشی از شکستگی اتصالات شلاق هوا را کاهش می دهند.
_ مناسب برای اتصال شیلنگ به شیلنگ یا شیلنگ به ابزار . محصول فوق ، که از سیم فولادی با استحکام بالا ساخته شده است، برای مهار اتصال کوپلینگ در صورت جدا شدن تصادفی طراحی شده است.

ترکیدگی شیلنگ هیدرولیک می تواند به دلایل متعدد و شرایط کاری شدید باشد. مسیریابی نادرست، بالاتر از فشار کاری و دماهای منتشر شده، سایش و سیالات هیدرولیک ناسازگار چندین دلیل متداول برای ترکیدن مجموعه های شیلنگ هیدرولیک هستند( whip check for hydraulic hose). ترکیدگی می تواند منجر به نشت یا پاشش مایع هیدرولیک شود که اغلب بسیار داغ است. این می تواند منجر به لغزش ، افتادن و حتی سوختگی شود.
ممکن است نشتی سوراخ ایجاد شود و در صورت عدم رسیدگی صحیح منجر به آسیب جدی و حتی مرگ شود.
اگر مشکوک به نشتی سوراخ سوزنی در سیستم هیدرولیک خود هستید ، هرگز سعی نکنید آن را با دست خود پیدا کنید. از آنجایی که سیال هیدرولیک داغ و با فشار بالا از یک سوراخ کوچک بیرون می زند، نشت سوراخ سوزنی می تواند بسیار خطرناک باشد.
برای تعیین سوراخ نشتی سوزنی از یک تکه مقوا استفاده کنید. اگر دست خود را جلوی نشتی قرار دهید ، روغن خود را به پوست شما تزریق می کند. آسیب ممکن است در ابتدا خیلی بد به نظر نرسد، اما با گذشت زمان ، روغن پخش می شود ، پوست را متورم می کند ، داخل زخم شما را می سوزاند و در نهایت منجر به قطع عضو یا مرگ می شود .

برنامه ریزی پیشگیری از آسیب تزریق برای جلوگیری از آسیب جدی بسیار مهم است. علاوه بر صدمات ناشی از تزریق روغن ، روغن هیدرولیک ناشی از نشت سوراخ سوزن می تواند روی کف جمع شود و مناطق لغزنده باقی بماند. این می تواند باعث آسیب دیدگی کسانی شود که از نشت بی اطلاع هستند.

به جهت مشاهده این دسته از محصولات به وب سایت مندرج در صفحه مراجعه فرمایید.
گروه صنعتی متالیکان فارس