تماس بگیرید

ثبت آگهی رایگان ، درج آگهی رایگان ، وی‌نوتیفای

ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | وی‌نوتیفای
دانلود بانک ایمیل و بانک شماره موبایل وبی‌مکس

توضیحات آگهی

وبسایت وبی‌مکس باهدف ایجاد پایگاهی پویا جهت دانلود انواع فایل ها و اطلاعات طبقه بندی شده‌ی مفید و کاربردی، برای کاربران اینترنت به وجود آمده است.

با توجه به اینکه مسئله پراکندگی و عدم تجمیع انواع اطلاعات، همچنین دشواری‌های دسترسی به این اطلاعات در فضای اینترنت، همواره یکی از دغدغه های اساسی کاربران اینترنت بوده و هست، بر آن شدیم تا با گردآوری، تدوین، بروزرسانی و ارائه انواع اطلاعات با کیفیت و طبقه بندی شده، گامی اثربخش در جهت تسهیل دسترسی به آنها را فراهم نماییم.

اطلاعات و فایل های موجود در وبی مکس، شامل دسته بندی های متنوعی از بانک های اطلاعات شامل انواع بانک ایمیل، بانک شماره همراه، بانک لینک و بانک مشخصات می باشد که از منابع متنوع و موثق، برای این پایگاه گردآوری شده است. لازم به ذکر است که بعضی از فایل های آموزشی ارائه شده در وبسایت وبی‌مکس نیز توسط مدیران این وبسایت تهیه و تدوین شده است که در اختیار شما عزیران قرار خواهد گرفت.

وبسایت وبی مکس از منابع گوناگونی نظیر وبسایت های اینترنتی (به ویژه وبسایت‌های مرتبط با آگهی و نیازمندی، وبسایت های مرتبط با بانک های اطلاعات مشاغل و اصناف)، اطلاعات موجود در روزنامه های کثیرالانتشار و بانک های اطلاعات چاپ شده در سراسر کشور، موتورهای جستجو و … استفاده می نماید.

وبی‌مکس از ارائه انواع فایل‌ها (به ویژه بانک‌های اطلاعات) کم-کیفیت (بعضاً حجیم و پرادعا، غیر مستند و غیر صادقانه، ناموثق و …) جداً معذور است. تیم ما همواره کوشیده است تا با ارائه انواع بانک‌های اطلاعات تخصصی و دسته‌بندی شده، خرید و استفاده تخصصی از آنها را برای همگان تسهیل نماید.

تمامی فعالیت‌های این وبسایت بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌شود و از کاربران این وب‌سایت نیز، انتظار مشابهی می‌رود. لازم به ذکر است که کلیه حقوق این وبسایت متعلق به WEBIMAX.IR بوده و هرگونه انتشار، به اشتراک‌گذاری و کپی‌برداری از محتوای فایل‌ها، شرعاً حرام و مشمول پیگرد قانونی خواهد بود.